PKN Orlen idzie w energetyki

PAP
opublikowano: 06-07-2017, 16:25

PKN Orlen planuje wprowadzić do sprzedaży na swoich stacjach paliw napój energetyzujący własnej marki. Spółka ogłosiła zapytanie ofertowe dotyczące wyboru producenta. Chodzi m.in. o wytwarzanie napoju energetyzującego o smaku mojito i witaminowego w puszkach.

„Firma PKN Orlen chce nieustannie poprawiać swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową, dlatego też podjęta została decyzja dla rozpoczęcia procesu wyboru producenta napoju energetyzującego pod marką własną PKN Orlen” – podkreślił w ogłoszeniu płocki koncern. Oferty można składać do 18 lipca br.

PKN Orlen
Zobacz więcej

PKN Orlen fot. Krystian Maj/FORUM

 PKN Orlen zapowiedział, iż spółka ta „planuje podpisanie umowy producenckiej” z wybranym w postępowaniu producentem napoju energetyzującego. „Umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez PKN Orlen dystrybutora dla sieci PKN Orlen, a także umożliwia prowadzenie wspólnych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w kategorii” – wyjaśnił płocki koncern.

Jak podał płocki koncern, postępowanie dotyczy wyboru producenta napoju energetyzującego „pod marką własną Orlen do odsprzedaży detalicznej” w puszkach o pojemności 0,25 l, w tym o smaku mojito oraz sugar free i witaminowego, a także w puszkach o pojemności 0,33 l.

 

PKN Orlen przypomniał w ogłoszeniu, iż prowadzi sprzedaż produktów kategorii, która obejmuje właśnie napoje, na ponad 1200 własnych stacjach paliw w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu