Plany na 2014 rok: nowy system i nowe obszary

Materiał partnera strony - PZU
opublikowano: 14-04-2014, 00:00

Celem Grupy PZU pozostaje utrzymanie rentownego wzrostu oraz czołowej pozycji na polskim rynku usług ubezpieczeniowych.

Rok 2014 jest ostatnim rokiem realizacji Strategii PZU na lata 2012-2014. Zoriento-wanie na klienta oraz wysoka efektywność operacyjna pozwolą na pozostanie w gronie największych i najbardziej rentownych firm ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2014 r. będziemy kontynuować rozwój w nowych obszarach, takich jak PZU Zdrowie. Będziemy szukać także nowych pomysłów na rozwój biznesu ubezpieczeniowego, jak np. bezpośrednia likwidacja szkód z OC komunikacyjnego. Zamierzamy też rozwijać swoje operacje zagraniczne. W 2012 r. rozpoczęliśmy sprzedaż ubezpieczeńna Łotwie, a w 2013 w Estonii. Ekspansja międzynarodowa pozostaje jednym z elementów strategii. Kluczowymi działaniami po stronie back-office pozostanie kontynuacja wdrożenia nowego systemu produktowego (projekt Everest). To niewątpliwie największa zmiana na drodze ewolucji modelu operacyjnego Grupy PZU z organizacji działającej według linii produktowych na organizację zorientowaną na klienta. Do końca 2014 r. wdrożeniem objęte zostaną kanały wyłączne (agenci wyłączni i Oddziały PZU — łącznie 11,5 tys. użytkowników końcowych). Zakończenie projektu przewidziane jest na 2016 r. W realizacji planów na 2014 r. Grupa PZU zamierza wykorzystać swoje mocne strony w postaci wielomilionowej bazy klientów, wysokich kapitałów, kwalifikacji pracowników oraz silnej, odświeżonej marki.

Platforma Everest umożliwia wdrożenie strategii 2.0

5 korzyści z platformy

  • Produkty modułowe – szybkie zmiany taryf i wprowadzanie nowych produktów
  • Poniżej 1 km nowej dokumentacji papierowej, obsługa elektroniczna
  • Pełne wsparcie systemu w procesach obsługowych
  • Obraz 360 stopni klienta: wszystkie relacje, historia zmian i kontaktów
  • Sprzedaż i ofertowanie w elektronicznym i zautomatyzowanym procesie on-line

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera strony - PZU

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy