Platforma cyfrowa ‘n’ chce do końca listopada mieć 45 tys. abonentów

Internet Securities
opublikowano: 17-11-2006, 19:09

Liczba abonentów platformy cyfrowej ‘n’ pod koniec listopada ma sięgnąć 45 tys., poinformował w piątek prezes ITI Neovision Maciej Sojka. Trzecia w Polsce platforma cyfrowa zadebiutowała 12 listopada.

Liczba abonentów platformy cyfrowej ‘n’ pod koniec listopada ma sięgnąć 45 tys., poinformował w piątek prezes ITI Neovision Maciej Sojka. Trzecia w Polsce platforma cyfrowa zadebiutowała 12 listopada.

„45 tysięcy abonentów – z taką liczbą chcemy zakończyć listopad” – powiedział Sojka podczas konferencji prasowej.

Jednocześnie poinformował, że od początku tygodnia fabryka podwoiła moce przerobowe produkcji nboxów, które są potrzebne do odbioru telewizji ‘n’, żeby nadążyć za zamówieniami.

„Zamówienia przerosły nasze oczekiwania. Dziś to nie problem, ile będziemy mieć zamówień, ale ile wyprodukujemy nboxów” – powiedział Sojka.

Obecnie telewizję ‘n’ można zamówić w 900 punktach sprzedaży. Wcześniej spółka zapowiadała, że będzie 1.500 punktów sprzedaży.

„Obiecaliśmy 1.500 punktów sprzedaży, ale, niestety, nie udało się. [...] Mogę jednak zapewnić, że z końcem listopada liczba placówek zwiększy się o 300” – powiedział Sojka.

Od 27 listopada w sprzedaży znajdzie się nbox HDTV, który będzie pozwalał na korzystanie z funkcji PVR i VOD. Ponadto spółka poinformowała, że podpisała umowę z wytwórnią MGM (Metro Goldwyn Mayer) na emisję filmów jej produkcji. (ISB)

dag/tom

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Platforma cyfrowa ‘n’ chce do końca listopada mieć 45 tys. abonentów