PlayWay przyznał się do porażki. Wyda nową wersję "Agony"

opublikowano: 07-06-2018, 07:55
aktualizacja: 07-06-2018, 08:33

Madmind Studios, spółka zależna PlayWaya, będąca twórcą i wydawcą gry "Agony", zapowiedziała wydanie nowej wersji tej gry.

W komunikacie przyznano, że gra nie spełniła wysokich oczekiwań graczy i inwestorów.

Gra Agony premierę miała przed tygodniem. Ma platformie Steam ma 50 proc. pozytywnych ocen.
Zobacz więcej

Bez rewelacji

Gra Agony premierę miała przed tygodniem. Ma platformie Steam ma 50 proc. pozytywnych ocen.

Na platformie steam odsetek pozytywnych recenzji gry to około 50 proc., co jest najgorszym wynikiem wśród kilkunastu produkcji giełdowych spółek, które pod lupę wziął analityk DM BOŚ. Czytaj więcej...

Nieudana premiera gry uderzyła w notowania spółki, które spadły o kilkadziesiąt procent w kilka sesji.

Madmind zapowiada jednak aktualizacje gry, które będą wypuszczane dwa razy w tygodniu "aż do czasu gdy większość graczy będzie zadowolona z jakości".

Kolejnym etapem prób poprawy opinii graczy, oraz recenzji Agony, będzie wydanie nowej wersji gry, nieocenzurowanej - Agony Unrated.

"Gra zostanie wydana za około trzy miesiące od tej chwili i zawierać będzie wszystkie poprawki z wersji podstawowej. Agony Unrated to także dodatkowa zawartość, oraz sugerowane przez graczy zmiany" - dodano, wymieniając m.in. dodatkowe, erotyczne animacje postaci widocznych w tle, dopracowanie tekstury i maksymalną zniżkę dla każdego, kto kupił lub kupi obecną wersję.

Gra zostanie wydana na platformie Steam (w formie osobnej, nowej aplikacji, lub w formie dodatku DLC do Agony).

"Liczymy, że dzięki temu gra zostanie oceniona przez media wyżej niż oryginał, oraz że spotka się z o wiele bardziej pozytywnym przyjęciem przez graczy" - dodano.

Przyznano, że Madmind Studio, jako niewielki zespół, miał problemy z wypełnieniem tak dużej gry, odpowiednią, interesującą zawartością, która zaskakiwałaby graczy na każdym kroku.

Za winnego porażki uznano osobę odpowiedzialną za design gry, która nie jest już członkiem zespołu.

"Sugerując się opiniami graczy o demie Kickstarterowym, oraz komentarzami pod opublikowanymi przez nas filmikami z gameplayem (około 45 minut gry), wierzyliśmy, że obrany przez nas kierunek był słuszny, ignorując feedback zespołów testerskich, do których mieliśmy zapewniony dostęp dzięki PlayWay S.A., który dodatkowo wyraźnie sygnalizował nam, że powinniśmy wprowadzić zmiany gameplayowe, oraz przemyśleć datę wydania gry. Madmind Studio podjęło jednak decyzję o nieprzekładaniu daty premiery, wierząc że gra zostanie dobrze przyjęta przez docelową grupę graczy" - głosi komunikat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / PlayWay przyznał się do porażki. Wyda nową wersję "Agony"