Płyta jako wizytówka z firmową prezentacją

Łukasz Sadowski
opublikowano: 04-02-2008, 00:00

Nasze płyty CD i DVD z uwagi na ich format, ale także kolor, zapach i kształt z powodzeniem pełnią funkcję gadżetu reklamowego. Takie zamówienia nie należą do najczęstszych, ale się zdarzają. Dotychczas najodważniej z tej możliwości korzystali klienci z branży dóbr szybko zbywalnych (producenci serków, kosmetyków, soków). Również producenci ekskluzywnych marek samochodów zwrócili uwagę na możliwości marketingowe nośników, zamawiając płyty w kształcie aut.

Europejskim standardem, coraz częściej spotykanym również na rynku polskim, są płyty CD lub DVD w kształcie wizytówki, zawierające prezentację multimedialną. Ciekawym, choć jeszcze niewykorzystanym pomysłem są też gry, których główny bohater jest jednocześnie flagową postacią firmy.

Łukasz Sadowski

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Sadowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu