Początek sezonu wędkarskiego udany dla Ten Square Games

GSU
aktualizacja: 10-05-2018, 09:47

Ten Square Games, który w piątek zadebiutuje na GPW szacuje, ze w kwietniu przychody z najnowszej gry studia Fishing Clash wyniosły 4,7 mln zł i były 31 proc. wyższe niż w marcu. Tym samym kwiecień okazał się najlepszym miesiącem w historii gry.

Najnowsza gra wrocławskiego developera już w kilka tygodni po globalnej premierze zdystansowała wcześniejszy hit spółki – Let’s Fish, który do tej pory był najpopularniejszą na świecie grą wędkarską.  

- Osiągane przez Fishing Clash wyniki już na początku roku przekroczyły nasze pierwotne plany. Prowadzimy aktywne działania marketingowe, skupiając się na maksymalizacji ich efektywności – imówi Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games.

W drugiej połowie kwietnia gra otrzymała wsparcie promocyjne na platformie iOS (tzw. featuring). W dniach 19-25 kwietnia gra była promowana m.in. w Chinach, USA i Europie. 

- Szczególnie istotny był dla nas featuring w Chinach, gdzie mimo tylko testowego uruchomienia gry, udało się dostać wsparcie promocyjne od Apple. Pierwsze parametry ruchu na tym rynku są dobre, co pozwala z nadzieją spoglądać na ten kierunek świata – mówi Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games.

W piątek 11 maja akcje Ten Square Games zadebiutują na głównym parkiecie GPW. W kwietniu spółka przeprowadziła  Ofertę Publiczną, w ramach której zaoferowanych zostało 2.043.750 akcji serii A. Wartość oferty wyniosła ponad 94 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Początek sezonu wędkarskiego udany dla Ten Square Games