Poczta Polska testuje startupy

PAP
opublikowano: 29-05-2017, 06:22
aktualizacja: 29-05-2017, 07:02

Państwowy operator sięga po nowatorskie technologie rozwijane przez młode polskie firmy. Dzięki nim ma znaleźć nowe źródła przychodów, obniżyć koszty i przyciągnąć młode pokolenie klientów - pisze w poniedziałek "Rzeczpospolita".

Poczta Polska (PP) jako jedna z pierwszych spółek Skarbu Państwa mocno zaangażowała się we wsparcie startupów. Jak ustaliła "Rzeczpospolita", wspólnie z funduszem HardGamma Ventures wybrała grupę spółek, które mogą połączyć kreatywny potencjał z infrastrukturą i zasobami państwowego giganta.

Fundusz HardGamma Ventures i PP wybrały dziewięciu uczestników programu "GammaRebels". Jego celem jest połączenie Dawida z Goliatem, czyli początkujących innowatorów z zasobami operatora pocztowego.

Najlepsi wdrożą swoje rozwiązania w PP, mogą też pozyskać inwestora - fundusz venture capital, a nawet Pocztę. Program finansuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

Każdy z dziewięciu startupów dostanie na testy w PP 200 tys. zł. Ale wygrane będą nie tylko startupy. Innowacyjne rozwiązania, mogą sprawić, że - po ich wdrożeniu - państwowy operator dokona technologicznego i jakościowego skoku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu