Poczta Polska zarobiła 400 mln zł na sprzedaży produktów w placówkach

PAP
aktualizacja: 08-02-2018, 13:21

Działalność handlowa w ubiegłym roku przyniosła Poczcie Polskiej 400 mln zł przychodu - poinformowała w czwartek spółka w komunikacie. W tym roku - jak zakłada Poczta - ze sprzedaży produktów w placówkach uda się uzyskać nawet pół miliarda złotych.

Jak wskazał cytowany w komunikacie członek zarządu Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel "klienci przyzwyczajają się, że działalność Poczty Polskiej nie ogranicza się wyłącznie do obsługi przesyłek". "Konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę, ponieważ chcemy oferować atrakcyjne produkty w przystępnych cenach. Sprzedaż płyt, książek i artykułów papierniczych ma duże znaczenie dla społeczności wsi i mniejszych miejscowości, gdzie placówki Poczty Polskiej mają do odegrania szczególnie ważną rolę" - ocenił.

Poczta Polska, placówka
Zobacz więcej

Poczta Polska, placówka

WM, Puls Biznesu

Od 2015 roku w Poczcie rośnie sprzedaż prasy egzemplarzowej i książek. W 2017 roku przychód z tej sprzedaży wyniósł niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln zł.

W 2018 roku Poczta Polska kontynuuje działania zmierzające do uporządkowania oferty handlowej i atrakcyjniejszego prezentowania jej w placówkach. Jak zaznaczyła spółka w komunikacie, celem jest zwiększenie przychodów o 20 proc. - chce wzmocnić swoje udziały w segmencie handlu i stać się dystrybutorem towarów pocztowych, papierniczych, biurowych i prasy.

Poczta Polska posiada ponad 7 500 placówek, filii i agencji pocztowych. Placówki są punktami oferującymi usługi komunikacyjne i finansowe lokalnym społecznościom.

 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Poczta Polska zarobiła 400 mln zł na sprzedaży produktów w placówkach