Podróże TV w rękach Triady

Małgorzata Grzegorczyk
29-05-2007, 00:00

45 proc. udziałów w podróżniczym kanale telewizyjnym ma Triada. Podróże TV chcą w ciągu półtora roku wejść na giełdę.

45 proc. udziałów w podróżniczym kanale telewizyjnym ma Triada. Podróże TV chcą w ciągu półtora roku wejść na giełdę.

Biuro podróży Triada objęło nowe udziały w spółce PTV Production, która jest producentem kanału Podróże TV. Triada ma obecnie 45 proc. kapitału zakładowego, a Capital Partners — resztę. Firmy nie podają wartości transakcji.

— Triada jest partnerem branżowym, który wnosi doświadczenie. Jej wejście nie oznacza jednak, że firma będzie przez nas preferowana. Będzie musiała wykupić czas antenowy tak samo, jak inni touroperatorzy — zastrzega Krzysztof Kołodziej, prezes Podróży TV.

Firma przygotowuje strategię rozwoju, która ma być gotowa do końca czerwca.

— Opiera się ona na trzech filarach: uatrakcyjnieniu programu telewizyjnego, rozwoju strony internetowej i stworzeniu sieci „naziemnych lokalizacji”, czyli wysp w centrach handlowych — mówi Krzysztof Kołodziej.

W ciągu 18 miesięcy firma zapowiada debiut giełdowy.

— Z tak doświadczoną we wprowadzaniu na giełdzie spółką, jak Capital Partners, nie będzie to trudne — uważa Krzysztof Kołodziej.

To kolejna inwestycja Triady. W marcu jako jeden z trzech touroperatorów zaangażowała się kapitałowo w ratowanie Fischer Air, przewoźnika czarterowego (dziś Prima Charter).

— Zakup udziałów w Podróże TV to jeden z elementów strategii rozwoju i ekspansji firmy na rynku sprzedaży usług turystycznych — mówi tylko Jarosław Jeschke z Triady.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Podróże TV w rękach Triady