Pogromcy mitów o systemach CRM i ERP

DI
opublikowano: 08-09-2010, 08:12

27 października w w Centrum Konferencyjnym „Zielna” w Warszawie spotka się ponad 80 menedżerów odpowiedzialnych za utrzymanie relacji z klientami, dyrektorów sprzedaży, dyrektorów działów handlowych i marketingu planujących wdrażać system w swoich organizacjach.

Dla jednych menedżerów ERP to synonim postępu, dla innych symbol przerostu filozofii teoretycznej nad zdrowym rozsądkiem. Enterprise Resource Planning czy Ewentualne Ryzyko Porażki?

Opinie o skuteczności wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego są diametralnie sprzeczne, zależnie od tego, kogo zapytamy. Gdyby menedżerowie, którym nie udało się wdrożyć skutecznie systemu, wyrażali się o standardzie ERP negatywnie, byłoby to zrozumiałe. Co jednak w sytuacji, gdy standard krytykują menedżerowie, których projekty zostały ukończone zgodnie z planem…

Konferencja nt. ERP odbędzie się w październiku w Warszawie.
Konferencja nt. ERP odbędzie się w październiku w Warszawie.
None
None
  • Czego brakuje systemom ERP, a może przeciwnie, co jest zbędną, niepotrzebnie obciążającą funkcjonalnością?
  • Co jest kluczem dobrego wyboru dostawcy i systemu ERP?
  • Co sprawia, że wśród liderów w swoich branżach znajdziemy zarówno organizacje uzbrojone w ERP jak i takie, które takich rozwiązań nie eksploatują?
  • Kiedy lepiej wybrać jednorodny system, a kiedy integrować aplikacje dostarczane przez kilku specjalizowanych dostawców?
  • Dlaczego w praktyce przedsiębiorcy rezygnują z wdrożenia pętli MRP, niegdyś kluczowej funkcjonalności ERP?
  • Czy słusznie niektórzy producenci systemów informatycznych nazywają swoje rozwiązania ERP, pomimo, że nie wspierają one w żaden sposób produkcji? Czy przyszłość planowania produkcji należy do systemów APS?
  • Czy APS to konkurencja, czy uzupełnienie dla ERP?
  • Dlaczego tak mało podmiotów zainteresowanych jest funkcjonalnością SCM?

A może nie warto zastanawiać się nad wdrożeniem nowego systemu ERP! Może lepiej pozostawić dotychczas eksploatowane oprogramowanie, a wzmocnić sprzedaż i procesy biznesowe dedykowanym oprogramowaniem CRM/BPM, lub też optymalizować planowanie produkcji z wykorzystaniem systemu APS?

Gdzie leży prawda? Kto ma rację w tej dyskusji?

Na te i inne pytania będzie można znaleźć odpowiedzi na konferencji poświęconej systemom ERP, CRM, BPM, WMS, APS. Swój pogląd zaprezentują zarówno konsultanci wdrożeniowi, praktycy z wieloletnim doświadczeniem, reprezentujący wiodących na polskim rynku dostawców systemów informatycznych, jak i niezależni eksperci, którzy przedstawią intrygujące wyniki swoich spostrzeżeń.

Celem konferencji jest zgromadzenie osób, które w prosty sposób potrafią przedstawiać złożone poniekąd aspekty przenikania się współczesnej informatyki i sztuki zarządzania, stawiając "kawę na ławę". Szczególnie interesujące będą prezentacje zrealizowanych wdrożeń.

27 października w Warszawie spotka się ponad 80 menedżerów odpowiedzialnych za utrzymanie relacji z klientami, dyrektorów sprzedaży, dyrektorów  działów handlowych i marketingu planujących wdrażać system w swoich organizacjach.

Z myślą o wszystkich uczestnikach zainteresowanych zmianą czy też modernizacją własnego oprogramowania zorganizowaliśmy salon technologiczny. W kuluarach uczestnicy konferencji będą mogli zapoznać się z najlepszymi dostawcami rozwiązań informatycznych na polskim rynku i oferowanymi przez nich nowościami, co będzie doskonałą okazją do wymiany kontaktów, doświadczeń, porównania samych rozwiązań jak i zastanowienia się, która droga rozwoju w dziedzinie systemów informatycznych będzie najlepsza.

Tematyka konferencji jest tym bardziej na czasie, że menedżerowie otrzymują sprzeczne sygnały z rynku. Z jednej strony głośno mówi się o poprawie koniunktury, wręcz 20% wzroście produkcji, z drugiej strony wybrane branże, jak choćby branża budowlana nazywana barometrem gospodarczym, pomimo wydawałoby się wszelkich sprzyjających okoliczności, wynikających z inwestycji infrastrukturalnych czy zwiększonego popytu na usługi budowlane w regionach niedawno dotkniętych powodzią, nie odnotowuje nadal istotnej poprawy.

Jak pokazuje praktyka czasy, gdy uważano, że istnieje tylko jedna  uniwersalna ścieżka rozwoju minęły wraz z wybuchem ostatniego kryzysu finansowego.
Jakie narzędzia wybrać, aby poradzić sobie z nadchodzącymi wyzwaniami? Tego właśnie dowiedzą się uczestnicy konferencji.

Producenci i dostawcy systemów będą mieli  okazję powalczyć o nagrodę publiczności  CRM Master i ERP Master za zaprezentowanie najlepszego wdrożenia rozwiązania, systemu.

Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie www.ceib.com.pl w zakładce KONFERENCJE.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane