Pokemon Go spróbuje podbić chiński rynek

ŁO
aktualizacja: 03-01-2018, 16:00

Popularna gra wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną wkrótce ma trafić na chiński rynek. Dla producenta może to oznaczać znalezienie nowej żyły złota.

- Pokemon Go jest w końcu gotowy do debiutu w Chinach po tym, jak Niantic nawiązał współpracę z NetEase, lokalną firmą zajmującą się grami - donosi dziennik „Financial Times”.  

Poke-szał:
Zobacz więcej

Poke-szał:

Wystarczyło kilka dni, by bezpłatna gra "Pokemon GO" stała się najczęściej pobieraną w AppStore aplikacją. Zdaniem ekspertów to pierwsze tak masowe zastosowanie tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Bloomberg

Debiut na największym rynku mobilnym na świecie pomoże firmie Niantic powrócić do wzrostu przychodów po spadku zaliczonym w 2017 r. Gra Pokemon Go szczyt popularności miała latem 2016 r. Niantic potrzebował chińskiego partnera, żeby spełnić wszystkie wymogi prawne i legalnie wprowadzić grę do Chin.

Firma pozyskała niedawno od inwestorów 200 mln USD na dalszy rozwój i przygotowuje się do debiutu nowej gry, opartej na serii książek o Harrym Potterze.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Pokemon Go spróbuje podbić chiński rynek