Pokolenie sieci

MIM
opublikowano: 22-01-2007, 00:00

Badania przeprowadzone przez Habbo, jedną z najpopularniejszych wirtualnych społeczności (7,5 mln użytkowników miesięcznie), w 22 krajach wykazały, że dla 89 proc. nastolatków internet to najważniejszy środek przekazu. Tylko 66 proc. z nich za ważną uważa telewizję, a mniej niż połowa radio i prasę.

— To pierwsza generacja, która rosła z internetem. Gdy dojrzeje, na zawsze zmieni rynek — twierdzą menedżerowie Habbo. Ale, co ciekawe, badania wykazują, że wśród graczy nie brak także interesujących reklamodawców, 25-34-latków.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIM

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane