Pokolenie Y lubi beacony

Paulina Kostro
aktualizacja: 13-02-2017, 14:14

Milenialsi stanowią 1/3 klientów robiących zakupy przez internet, jednocześnie wciąż odwiedzają oni sklepy stacjonarne i galerie handlowe.

Działają wielokanałowo, jednocześnie online jak i offline — kupują w e-sklepach, a produkty odbierają w punktach stacjonarnych — wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2015” od Gemiusa. Korzystając z tej informacji, firma Syngeos dostarczająca technologię beaconów galerii Gemini Park w Bielsku-Białej postanowiła sprawdzić przychylność pokolenia Y do swojego produktu. Podczas kwietniowej Nocy Zakupów najemcy galerii przygotowali 70 ofert, wysyłanych za pomocą beaconów na telefony komórkowe klientów, znajdujących się w pobliżu i posiadających specjalną aplikację MyPromo. Zgodnie z założeniem okazało się,...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu