Pokolenie Y lubi beacony

Paulina Kostro
27-04-2016, 22:00

Milenialsi stanowią 1/3 klientów robiących zakupy przez internet, jednocześnie wciąż odwiedzają oni sklepy stacjonarne i galerie handlowe.

Działają wielokanałowo, jednocześnie online jak i offline — kupują w e-sklepach, a produkty odbierają w punktach stacjonarnych — wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2015” od Gemiusa. Korzystając z tej informacji, firma Syngeos dostarczająca technologię beaconów galerii Gemini Park w Bielsku-Białej postanowiła sprawdzić przychylność pokolenia Y do swojego produktu. Podczas kwietniowej Nocy Zakupów najemcy galerii przygotowali 70 ofert, wysyłanych za pomocą beaconów na telefony komórkowe klientów, znajdujących się w pobliżu i posiadających specjalną aplikację MyPromo. Zgodnie z założeniem okazało się, że ponad 60 proc. konsumentów, którzy skorzystali z promocji poprzez aplikację, stanowili milenialsi. — Badania pokazują, że pokolenie Y potrzebuje ciągłych bodźców, również zakupowych. Z drugiej strony nie toleruje spamu. Wysyłane za pomocą beaconów powiadomienia push, informujące o specjalnej promocji na produkt w lubianym sklepie, obok którego młody człowiek właśnie przychodzi, łączą obie te potrzeby — tłumaczy Michał Świerz, właściciel firmy Syngeos. [PK]

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Pokolenie Y lubi beacony