Polacy chętnie kupują produkty reklamowane przez sportowców [WIDEO]
opublikowano: 2024-08-12 14:23
- 31 proc. Polaków deklaruje, że kupuje produkty, które są promowane przez drużyny, którym kibicują – mówi Piotr Janiak, Senior Brand Manager Personal Care w Unilever. Czym jest marketing sportowy? Ile wart jest rynek marketingu sportowego w Polsce, a ile na świecie? Jakie są prognozy dla tego rynku? Jakie dyscypliny sportowe są najchętniej oglądane przez kibiców? Czy chętniej kupujemy produkty, których "twarzą" jest lubiany sportowiec? Którzy sportowcy mają największy potencjał marketingowy? Które nazwiska sprzedają produkt? Jakie dyscypliny sportowe są najbardziej opłacalne dla sponsorów? I kto zyskał na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu. O tym wszystkim opowiada Piotr Janiak z Unilevera.
Posłuchaj

Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
