Polacy lubią piwo, ale nie na spotkaniach biznesowych

ONO, Kompania Piwowarska
opublikowano: 2008-02-12 12:34

Tylko 22 proc. Polaków uważa, że dobrą okazją do picia piwa jest spotkanie biznesowe – wynika z badań firmy SABMiller, producenta napoju. Pod względem uznania piwa na oficjalnych imprezach jesteśmy generalnie w europejskim ogonie.

Podczas spotkania biznesowego piwo najchętniej piją Szwedzi (47 proc. uznało, że to dobry moment), Hiszpanie (43 proc.) i Duńczycy (42 proc.). Podobnego zdania jest bardzo niewielu Holendrów (15 proc.), Węgrów (18 proc.), Słowaków (19 proc.) i właśnie Polaków (22 proc.). Jesteśmy także w ogonie akceptacji produktu browarów jeśli chodzi o obiad w restauracji (70 proc. wobec 96 proc. w Szwecji), wesele (57 proc. wobec 89 proc. w Danii) czy nawet rodzinnego obiadu w domu (66 proc. wobec 95 proc. w Danii).