Podczas spotkania biznesowego piwo najchętniej piją Szwedzi (47 proc. uznało,
że to dobry moment), Hiszpanie (43 proc.) i Duńczycy (42 proc.). Podobnego
zdania jest bardzo niewielu Holendrów (15 proc.), Węgrów (18 proc.), Słowaków
(19 proc.) i właśnie Polaków (22 proc.). Jesteśmy także w ogonie akceptacji
produktu browarów jeśli chodzi o obiad w restauracji (70 proc. wobec 96 proc. w
Szwecji), wesele (57 proc. wobec 89 proc. w Danii) czy nawet rodzinnego obiadu w
domu (66 proc. wobec 95 proc. w Danii).
Polacy lubią piwo, ale nie na spotkaniach biznesowych
Tylko 22 proc. Polaków uważa, że dobrą okazją do picia piwa jest spotkanie biznesowe – wynika z badań firmy SABMiller, producenta napoju. Pod względem uznania piwa na oficjalnych imprezach jesteśmy generalnie w europejskim ogonie.