Warszawskie studio animacji pomogło Ferrari

ŁO
opublikowano: 01-11-2019, 19:22

Platige Image stworzyło cyfrowe samochody i roller coaster do nowej reklamy parku rozrywki Ferrari World w Abu Zabi.

- Naszym głównym zadaniem było zastąpienie prawdziwych samochodów wygenerowanymi komputerowo, a także odtworzenie części roller coastera Turbo Track, atrakcji Ferrari World. Główny budynek parku również został stworzony cyfrowo - mówi Mateusz Wiśniewski, producent z Platige Image. 

Zobacz więcej

Park rozrywki Ferrari

ARC

Spot wyreżyserował Nico Kreis, a specjaliści z Platige Image odtworzyli cyfrowo i wstawili do ujęć z prawdziwych planów zdjęciowych bolid Formuły 1 i zabytkowe ferrari GT 250. 

- Szczegółowość cyfrowych pojazdów, które stworzyliśmy dla Ferrari, jest nieporównywalna z żadnym innym z naszych projektów. W przypadku GT 250 nie mieliśmy do dyspozycji schematów czy gotowych do użycia modeli 3D, więc wszystko musiało zostać stworzone od podstaw, na bazie naszych fotografii - tłumaczy Marek Gajowski z Platige Image. 

Firma zyskała ostatnio rozgłos dzięki kontraktowi z Netfliksem, który stanowi około 10 proc. rocznych przychodów studia. Zakłada on przygotowanie efektów specjalnych do serialu „Wiedźmin".

Platige Image spodziewa się, że serial stanie się światowym hitem. Z takim „wpisem w CV” łatwiej będzie osiągnąć długoterminowy cel - własne międzynarodowe produkcje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy