Polacy pozbywają się telewizorów

PAP
30-12-2015, 06:40

Odsetek gospodarstw domowych, w których nie ma już telewizora, wzrósł w Polsce w 2015 r. z 3,8 proc. do 4,1 proc. i systematycznie rośnie. Wynika to z estymacji badającej oglądalność firmy Nielsen Audience Measurement, a informuje o tym „Rzeczpospolita”.

Wszystkich gospodarstw domowych w Polsce według Nielsena jest ponad 13,5 mln i mieszka w nich 35,6 mln widzów. Oznacza to, że ponad 550 tys. domów nie ma dostępu do płatnej telewizji.

Telewizja, studio TVN
Zobacz więcej

Telewizja, studio TVN

MP, Puls Biznesu

Jest to trend powszechny, nie tylko w naszym kraju. Główne powody to oferta naziemnej telewizji cyfrowej i zbyt wysoka cena.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Polacy pozbywają się telewizorów