Czytasz dzięki

Polacy w domu interesują się modą i turystyką

DM
opublikowano: 28-05-2020, 22:00

Odzież i turystyka są jednymi z tych sektorów, które najbardziej ucierpiały przez kwarantannę związaną z koronawirusem.

Społeczny dystans i więcej czasu spędzonego w domu spowodowało, że Polacy dużo chętniej niż przed pandemią otwierali mejle z ofertami tych branż — wynika z badania ExpertSender, narzędzia wspierającego sprzedaż online. Mimo zamkniętych sklepów Polacy interesowali się zakupem odzieży i butów — w marcu o 0,7 proc., a w kwietniu o 4 proc. częściej otwierali mejle z ofertami. To oznacza, że co piąta osoba, która go dostała, była nim zainteresowana. Podczas izolacji Polacy sporo myśleli też o wakacjach, o czym świadczy wzrost liczby kliknięć na mejle — o 8 proc. w marcu i aż o 45,6 proc. w kwietniu. Chętniej także dowiadywali się więcej o ofercie. W lutym były to cztery osoby na 10, w marcu pięć, a w kwietniu aż osiem. Zdaniem ekspertów taki wzrost zainteresowania w turystyce wkrótce przełoży się na zwiększoną sprzedaż.

50 mld zł Tyle w 2019 r. wart był polski e-commerce…

20 proc. …a to jego szacowany wzrost w 2020 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DM

Polecane