Poland.com nie wybiera się na GPW

Mariusz Zielke
01-02-2001, 00:00

Poland.com nie wybiera się na GPW

Portal internetowy Poland.com chce do końca roku znaleźć się w trójce najpopularniejszych polskich witryn. Właściciele spółki nie będą jednak szukać środków na rozwój i reklamę na GPW.

— Pod koniec przyszłego roku chcemy przekroczyć próg rentowności. Do tego czasu finansowanie zapewnią nam środki otrzymane od naszego strategicznego akcjonariusza — spółki Elektrim OnLine — twierdzi Christopher Jasiak, prezes Poland.com.

Jeśli do końca roku liczba użytkowników portalu przekroczy 500 tys., Elektrim będzie mógł skorzystać z opcji zwiększenia udziału w spółce do 80 proc. kapitału akcyjnego za maksymalną cenę 30 mln USD (122,4 mln zł). Wydaje się to bardzo prawdopodobne, gdyż co miesiąc Poland.com pozyskuje kolejnych 40-50 tys. użytkowników. ONO

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Zielke

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Poland.com nie wybiera się na GPW