Polmos Lublin ma 2,1 mln zł zysku, chce umocnić pozycję lidera

Polska Agencja Prasowa SA
25-04-2006, 21:18

Polmos Lublin chce w najbliższych miesiącach skoncentrować się na umacnianiu pozycji lidera na rynku wódek kolorowych, dalszym rozwoju eksportu i dalszej rozbudowie sieci sklepów działających pod marką "Nalewki i Inne" - poinformowała spółka we wtorek.

Polmos Lublin chce w najbliższych miesiącach skoncentrować się na umacnianiu pozycji lidera na rynku wódek kolorowych, dalszym rozwoju eksportu i dalszej rozbudowie sieci sklepów działających pod marką "Nalewki i Inne" - poinformowała spółka we wtorek.

Polmos poinformował też, że jego zysk netto w I kwartale 2006 roku wzrósł do 2,1 mln zł z 1,3 mln zł rok wcześniej, a przychody ze sprzedaży do 116,8 mln zł z 67,5 mln zł rok wcześniej. Zysk operacyjny wzrósł w I kwartale do 2,8 mln zł z 2,7 mln zł.

"Zgodnie z zamierzeniami działania zarządu Polmos Lublin w kolejnych miesiącach 2006 roku będą koncentrowały się m.in. na umacnianiu pozycji spółki jako lidera wódek kolorowych, dalszym rozwoju eksportu czy dalszej rozbudowie sieci sklepów działających pod marką +Nalewki i Inne+" - podała spółka w komunikacie.

Polmos Lublin, którego sztandarowym produktem jest Wódka Żołądkowa Gorzka, na koniec 2005 roku miał ok. 8,0 proc. udziału w rynku wódek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Polmos Lublin ma 2,1 mln zł zysku, chce umocnić pozycję lidera