Polsat miał prawie 122 mln zł wpływów z reklam w styczniu

ISB
08-02-2008, 14:41

Największe wpływy reklamowe wśród stacji telewizyjnych zanotował w styczniu Polsat, poinformował portal Wirtualnemedia.pl powołując się na dane TNS OBOP. Cennikowe wpływy Polsatu wyniosły 121,9 mln zł, co oznacza wzrost o 44,9% w skali roku.

"Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 117,7 mln zł (2% mniej niż w styczniu 2007 roku)" - czytamy w raporcie. Wpływy TVP1 wzrosły o 3,3% do 81,1 mln zł. TVP 2 zarobiło 48,5 mln zł wobec 53,7 mln zł przed rokiem.

Największy wzrost przychodów reklamowych zanotował TV Puls, który uzyskał 16,05 mln zł, co oznacza wzrost o 395,4% w ujęciu rocznym.

Największym reklamodawcą w styczniu był koncern Unilever, który przeznaczył na reklamy telewizyjne 21,14 mln zł. (ISB)

mtd/tom

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Polsat miał prawie 122 mln zł wpływów z reklam w styczniu