Polscy skoczkowie zareklamują 4 firmy

Ryszard Gromadzki
08-11-2001, 00:00

Zamknięta została lista firm, które będą reklamowali polscy skoczkowie narciarscy w rozpoczynającym się zawodami 23 listopada w fińskim Kuopio nowym sezonie. Do Poczty Polskiej i austriackiej firmy ciepłowniczej Loos, które Adam Małysz i jego koledzy z drużyny reklamowali już w ubiegłym sezonie, dołączyły 2 firmy z Niemiec — producent okien Veka i sieć fotograficzna Foto Play. Przepisy Międzynarodowej Federacji Narciarskiej (FIS) pozwalają na wykorzystanie 300 cm kw. kombinezonu skoczka narciarskiego, nie licząc kasku. Prawa do sprzedaży100 cm kw. powierzchni reklamowej na kombinezonach polskich skoczków posiada poznańska firma Alktis (społka zależna operatora reklamy zewnętrznej AMS). Aktis sprzedał te prawa w nadchodzącym sezonie Poczcie Polskiej. Właścicielem praw reklamowych do pozostałych 200 cm kw. kombinezonów polskich skoczków jest austriacki menadżer Eddi Federer. W nowym sezonie sprzedał on je firmom: Loos, Veka i Foto Play. Strony nie ujawniły wartości umów.

Prawdziwą lokomotywą reklamową jest nasz najlepszy skoczek narciarski Adam Małysz, przedstawiciele firmy Aktis szacują wartość jego wizerunku reklamowego na około 5 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Polscy skoczkowie zareklamują 4 firmy