Polska reklama jest gorsza od światowej

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 12-05-1999, 00:00

Polska reklama jest gorsza od światowejPo raz siódmy odbyła się „Noc reklamożerców” Pisk trąbek i piszczałek o mało nie rozsadził Sali Kongresowej. Już po raz siódmy wypełnili ją niezmordowani fani reklam. Przez pół nocy „pożerali” obrazki promocyjne z całego świata. Impreza udowodniła jak daleko typowym spotom reklamowym, prezentowanym w polskich stacjach TV, do najlepszych dzieł tego gatunku, produkowanych na świecie. Przed wejściem na „Noc reklamożerców” każdy został zaopatrzony w niezbędne akcesoria do robienia hałasu. Tutaj można, a nawet trzeba było...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Polska reklama jest gorsza od światowej