Polska w finale Maxi Awards

Agnieszka Janas
24-08-2004, 00:00

Po raz pierwszy kampania marketingowa centrum handlowego opracowana przez polską firmę zakwalifikowała się do finału światowego konkursu Maxi Awards.

W organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (MRCH) konkursie biorą udział centra handlowe z całego świata. Kampania marketingowa „Pomóż dzieciom, odbuduj z nami szpital” zrealizowana dla Centrum Handlowego Ogrody w Elblągu przez Estatius Polska, firmę zarządzającą centrami handlowymi, została zakwalifikowana do finału prestiżowego, światowego konkursu Maxi Awards w kategorii „Relacje ze społecznością lokalną”.

Wyróżniona akcja została przeprowadzona w okresie od 21 listopada do 23 grudnia 2003 r. W efekcie, dzięki wsparciu i zaangażowaniu ponad 700 wolontariuszy, lokalnych firm i instytucji, wyremontowano 140 mkw. powierzchni szpitala, a Liceum Ekonomiczne w Elblągu zyskało nowoczesną pracownię komputerową.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Polska w finale Maxi Awards