Polska z Ukrainą w jednym stoją domu

Dwa miesiące przed otwarciem Światowej Wystawy EXPO 2005 w japońskiej prefekturze Aichi pod Nagoją — odbywającej się od 25 marca do 25 września pod hasłem „Mądrość natury” — ruszyła na dobre kampania informacyjno-promocyjna, prezentująca pawilon Polski. Lejtmotywem multimedialnej prezentacji naszego kraju będzie muzyka Fryderyka Chopina, która w Japonii wciąż pozostaje jedyną rozpoznawalną polską marką. Drugim tematem wiodącym pawilonu będzie aranżacja kopalni soli w Wieliczce. Pomysł ten doskonale sprawdził się w Hanowerze na EXPO 2000 i postanowiono go powtórzyć wobec całkiem innej publiczności.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ