Polski biznes lubi Lufthansę

MAG
aktualizacja: 13-04-2018, 12:08

Połowa pasażerów to klienci biznesowi. Grupa przewiozła w ubiegłym roku 2,5 mln pasażerów z Polski, a w tym zwiększy ofertę o ponad 12 proc.

W ubiegłym roku grupa Lufthansy (poza niemiecką linią należą do niej także Austrian, Swiss, Brussels Airlines i Eurowings) miała w Polsce 2,5 mln pasażerów, o 2,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Sama Lufthansa przewiozła 1,9 mln osób.

- Obserwowaliśmy wzrosty z Polski na wszystkich kierunkach: do Ameryki Północnej o 4,7 proc., do Południowej o 5,2 proc., do Europy o 5,4 proc., na Bliski Wschód o 23,6 proc., do Afryki o 14,1 proc. a do Azji o 5,3 proc. - mówi Frank Wagner, country manager Lufthansy na Polskę.

W tym roku linia zwiększy ofertę w Polsce o 12,1 proc. W letniej siatce znalazły się loty do Monachium z Łodzi i Katowic, więcej połączeń będzie z Gdańska, Krakowa i Rzeszowa. Tygodniowo grupa będzie mieć 399 lotów z dziewięciu polskich portów (poza wymienionymi to Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz i Poznań).

- Ponad 50 proc. naszych pasażerów z Polski to klienci biznesowi. 8,2 tys. firm korzysta z programu Partner Plus Benefit, to najwięcej poza Niemcami. Co miesiąc do programu przystępuje około setki kolejnych firm – mówi Frank Wagner.

75 proc. pasażerów z Polski podróżuje przez huby niemieckiej grupy zlokalizowane w Monachium, Frankfurcie, Zurychu lub Wiedniu. Z Warszawy jest to ok. 60 proc. pasażerów, a z lotnisk regionalnych – blisko 80 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Polski biznes lubi Lufthansę