Polski rynek whisky urósł o 28 proc.

WIS
opublikowano: 06-09-2010, 00:00

Od czerwca 2009 r. do czerwca 2010 nabywców znalazło w Polsce 769 tys. dziewięciolitrowych skrzynek whisky (o 170 tys. więcej niż rok wcześniej). Przełożyło się to na blisko 28-procentowy wzrost wartości rynku do 573,4 mln zł — podało Diageo Polska.

Podobny wzrost zanotowała należąca do Diageo marka Johnnie Walker Red Label, najlepiej sprzedająca się szkocka whisky w Polsce i na świecie. Diageo chce wzmocnić jej pozycję w naszym kraju. Firma rozpoczęła

właśnie dwumiesięczną kampanię promującą tę markę, w tym duży konkurs konsumencki i promocje w klubach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane