Czytasz dzięki

Polskie firmy nauczyły się konkurować za granicą

Z roku na rok polskie firmy nie tylko zwiększają skalę eksportu, ale także coraz śmielej inwestują na zagranicznych rynkach.

Dzieje się tak dlatego, że rodzime przedsiębiorstwa po trzech dekadach transformacji coraz lepiej potrafią konkurować na globalnych rynkach nie tylko ceną ale przede wszystkim jakością i innowacyjnością stosowanych rozwiązań. Dzięki temu wykazują dużą odporność na coraz liczniejsze wahania koniunktury w światowym handlu i konsekwentnie zwiększają skalę swojego biznesu, a jednocześnie budują renomę produktów „made in Poland” na globalnych rynkach.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.