Polskie firmy nauczyły się konkurować za granicą

Z roku na rok polskie firmy nie tylko zwiększają skalę eksportu, ale także coraz śmielej inwestują na zagranicznych rynkach.

Dzieje się tak dlatego, że rodzime przedsiębiorstwa po trzech dekadach transformacji coraz lepiej potrafią konkurować na globalnych rynkach nie tylko ceną ale przede wszystkim jakością i innowacyjnością stosowanych rozwiązań. Dzięki temu wykazują dużą odporność na coraz liczniejsze wahania koniunktury w światowym handlu i konsekwentnie zwiększają skalę swojego biznesu, a jednocześnie budują renomę produktów „made in Poland” na globalnych rynkach.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ