Polskie miasta z handlowym potencjałem

EG
15-01-2013, 00:00

Agencja Colliers wskazała 18 miast, gdzie warto budować wielkopowierzchniowy handel. Giżycko, Augustów, Kutno, Zgierz, Łuków, Wieluń, Cieszyn, Nowy Targ i Sanok — to najbardziej interesujące dla deweloperów centrów handlowych miasta w Polsce. Konkurencja jest w nich, zasięg oddziaływania spory, a dochody mieszkańców — relatywnie wysokie. W drugiej kolejności są Świnoujście, Kołobrzeg i Nysa. Już zostały dostrzeżone przez deweloperów. Potencjał mają także Puławy i Racibórz, mimo że w tym pierwszym już działają dwa takie obiekty, a w drugim jeden, ale jest w nich miejsce na kolejne obiekty. Do atrakcyjnych miejsc należą także Sochaczew, Pruszków, Otwock i Grodzisk Mazowiecki. Portfele ich mieszkańców są zasilane dzięki pracy w stolicy.

18 Tyle miast wskazała agencja Colliers jako atrakcyjne dla galerii handlowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: EG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Polskie miasta z handlowym potencjałem