Polskie torebki, które już stały się kultowe (WIDEO)

Justyna Smolińska
06-04-2018, 17:50

Jak stworzyć skórzaną torebkę, którą będzie chciała nosić zarówno Pierwsza Dama, Miss Polonia, jak i przeciętna Polka? Jak buduje się prawdziwe torebkowe imperium? O tym wszystkim w dzisiejszym "Pomyśle na biznes" opowiada nam Sabrina Pilewicz.

- Pierwsza torebka była odpowiedzią na egzamin na studiach. Miałam przedmiot projektowanie galanterii skórzanej i stworzyłam torebkę marzeń dla siebie, to była odpowiedź na egzamin, także musiała to być torebka, która spełni moje oczekiwania na tamten okres - miała pomieścić segregatory, laptop, miała być taką torebką, bez której nie sposób się obejść - torebka mieszcząca cały mój świat, który wtedy był jak byłam studentką. I to ona była pierwszą torebką, którą pokochały moje przyjaciółki i tak się narodziła marka - mówi Sabrina Pilewicz, właścicielka marki torebek "Sabrina Pilewicz" i dodaje - Projektowanie stało się dla mnie nie tylko zabawą i umiejętnością – stało się całym życiem.

Prowadzenie własnej firmy nie jest łatwe, ale jak zaznacza Sabrina, najważniejsze jest stworzenie odpowiedniego biznesplanu, a potem skrupulatna jego realizacja.

- Zderzenia z rzeczywistością są codziennie, ale dorastałam w domu gdzie była firma i wydaje mi się, że podejścia biznesowego nauczyli mnie jednak rodzice, że nie tylko żyjemy artyzmem i designem czyli tworzeniem, ale tak naprawdę każda rzecz, którą tworzymy, to musi mieć biznesplan i słuchając siebie, ale tak naprawdę realizując agendę każdego dnia robimy te małe kroki, ale cały czas widzimy te duże. Spełniamy te mniejsze, większe marzenia, ale budujemy biznes, który ma plan - mówi Pilewicz i dodaje - To co wyróżnia mój biznes, to jest to, że każdy dzień jest inny. I czasem budzę się o 6.00 rano i odbieram pierwszy telefon z produkcji, albo jadę już bo mamy jakiś alarm. Nie sposób to dookreślić jakimiś ramami - wstaję o 8:00, czekam na wenę i tworzę kolejną kolekcję - absolutnie tak nie jest. Staram się doceniać klientów, będąc w butiku doradzić czy odpisać na maile, ale tez wiem jak ważne dla mnie i dla przyszłości marki jest mój rozwój, więc staram się jak tylko mogę poświęcić czas sobie i na budowanie jutra marki "Sabrina Pilewicz"

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Polskie torebki, które już stały się kultowe (WIDEO)