Pomysł: Pracownicy Błękitnej Linii TP zrobili logo Łodzi z kart telefonicznych

KA
06-10-2010, 16:46

Do pomocy w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 dla Łodzi zaangażowano firmy działające w tym mieście. Poproszono je, by stworzyły logo "Łódź" z własnych produktów.

I tak powstały logotypy z kabanosów, rajstop i z żarówek. Pracownicy Telekomunikacji Polskiej, którzy w Łodzi pracują przy obsłudze Błękitnej Linii, przygotowali natomiast logo ze zużytych kart telefonicznych. Zebrali ich około 2 tys., a następnie nakleili na ponadmetrowe litery ze styroduru. Za przedsięwzięciem stali Ewa Mielczarek, Stanisław Pluta i Marcin Jakubiec. Właśnie ich pracę nagrodziła publiczność w konkursie na najładniejsze logo Łodzi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Pomysł: Pracownicy Błękitnej Linii TP zrobili logo Łodzi z kart telefonicznych