Ponad 100 mln zł z reklam zarobił TVN przy dziewięciu sezonach ”Niani”

Presserwis
27-10-2009, 08:14

Premierowe odcinki wszystkich edycji serialu ”Niania” przyciągały do TVN średnio 3,1 mln osób – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. 

”Niania” – polska wersja sitcomu CBS ”The Nanny” – była emitowana przez dziewięć sezonów od jesieni 2005 roku. Największą widownię – średnio 3,5 mln osób – miała trzecia edycja serialu (jesień 2006 roku).

Najmniejszą – 2,5 mln – odcinki nadawane od marca do maja br. Pierwszy sezon ”Niani” przyciągał średnio 3,3 mln osób, drugi – 3,2 mln, czwarty – 3 mln, piąty – 3,3 mln, szósty – 3 mln, siódmy – 3,1 mln, a ostatni, dziewiąty, nadawany od 12 września do 24 października br. – 2,9 mln. W ciągu wszystkich edycji serial wybierało średnio 21,5 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Najwięcej widzów – 4,1 mln – zgromadził odcinek nadawany jesienią 2007 roku (3 listopada).

Nadawane jesienią br. odcinki ”Niani” przyciągały głównie kobiety (63,5 proc. widzów), osoby w wieku 25-59 lat (62,8 proc.) i osoby z miast liczących co najmniej 50 tys. mieszkańców.

Według danych cennikowych (bez uwzględnienia rabatów) przychody TVN ze sprzedaży czasu reklamowego przy premierowych odcinkach wszystkich sezonów ”Niani” wyniosły 102,6 mln zł. Największe wpływy serial wygenerował wiosną br. (17,2 mln zł) i jesienią ub.r. (17, 1 mln zł). (RUT)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Ponad 100 mln zł z reklam zarobił TVN przy dziewięciu sezonach ”Niani”