Ponad 50 zł miesięcznie wydajemy na filmy i seriale w sieci

opublikowano: 12-12-2018, 09:12

Filmy i seriale telewizyjne to najpopularniejsze rodzaje treści, za jakie płacą Polacy w sieci. Ponad połowa z nas zadeklarowała taki zakup w ciągu ostatnich trzech miesięcy.

- Średnio Polacy płacą ok. 55 zł miesięcznie za treści wideo. To jest jeszcze znacząco mniej niż amerykański internauta, który płaci średnio ok. 130 zł miesięcznie. Z drugiej strony mamy już 15 proc. Kupujących tego typu treści, którzy płacą 100 złotych i więcej miesięcznie – mówi Marcin Glogowski, Dyrektor Generalny PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej i dodaje – Jeżeli chodzi o filmy, to pierwszą kategorią, którą kupuje ponad 70 proc. kupujących pliki wideo, to są komedie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu