Ponad 9 mld USD wpływów reklamowych amerykańskich telewizji

Presserwis
13-06-2008, 07:40

Mimo zwalniającej światowej gospodarki telewizje ABC, NBC, CBS i Fox zarobią na reklamach w nadchodzącym sezonie (od jesieni do końca roku) 9,2 mld dolarów – szacuje serwis Media Week. 

W analogicznym okresie ub.r. cztery największe sieci telewizyjne w USA uzyskały z reklam 9,1 mld dolarów.

Większość analityków przewiduje, że kryzys na amerykańskim rynku kredytowym negatywnie wpłynie na rynek telewizyjny i wpływy z reklam spadną o kilkanaście procent.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Ponad 9 mld USD wpływów reklamowych amerykańskich telewizji