Czytasz dzięki

Ponad pół miliona zapisów na wishliście "Green Hell"

GSU
opublikowano: 22-10-2019, 10:41

Notowany na NewConnect Creepy Jar sprzedał ponad 300 tys. kopii gry „Green Hell” - symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej. W tym tygodniu ruszy pierwsza promocja cenowa, która powinna uruchomić tzw. listę oczekujących liczącą 570 tys.

- Wydaje nam się, że rynek nie do końca wierzył, że uda nam się sprzedać 300 tys. kopii Green Hell przed końcem roku, przed pierwszą promocją i wreszcie przed trybem co-op. Osiągnięty wynik na koniec października pokazuje, że gra ma wciąż olbrzymi potencjał, tak naprawdę trudny precyzyjnie do oszacowania.  Sama wishlista liczy już 570 000 i wydaje nam się, że będzie stopniowo realizowana wraz z kolejnymi promocjami i wprowadzeniem trybu co-op – mówi Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. 

Green Hell to gra-symulator przetrwania w dżungli amazońskiej.
Zobacz więcej

Motyw:

Green Hell to gra-symulator przetrwania w dżungli amazońskiej.

Pierwsza promocja cenowa gry ma ruszyć w w tym tygodniu. Na przełomie roku pojawi się tryb co-op oraz wersja gry na Nintendo Switch.

Pełna wersja „green Hell” trafiła do sprzedaży 5 września. Od tego czasu w serwisie Steam pojawiło się prawie 1 tys. nowych komentarzy, a 82 proc. z nich jest pozytywna.

 - Green Hell to typowy longseller z kilkuletnim cyklem życia i płaską, regularną sprzedażą. Do końca października podejmiemy decyzję czy wersja co-op trafi na rynek przed Świętami czy na początku roku – mówi prezes.

Kolejnym krokiem ma być wersja na konsole. Spółka wypuści grę na wszystkie trzy najpopularniejsze platformy, Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. Obecnie trwają rozmowy z potencjalnymi wydawcami.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane