Ponad pół miliona zapisów na wishliście "Green Hell"

GSU
opublikowano: 22-10-2019, 10:41

Notowany na NewConnect Creepy Jar sprzedał ponad 300 tys. kopii gry „Green Hell” - symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej. W tym tygodniu ruszy pierwsza promocja cenowa, która powinna uruchomić tzw. listę oczekujących liczącą 570 tys.

- Wydaje nam się, że rynek nie do końca wierzył, że uda nam się sprzedać 300 tys. kopii Green Hell przed końcem roku, przed pierwszą promocją i wreszcie przed trybem co-op. Osiągnięty wynik na koniec października pokazuje, że gra ma wciąż olbrzymi potencjał, tak naprawdę trudny precyzyjnie do oszacowania.  Sama wishlista liczy już 570 000 i wydaje nam się, że będzie stopniowo realizowana wraz z kolejnymi promocjami i wprowadzeniem trybu co-op – mówi Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. 

Green Hell to gra-symulator przetrwania w dżungli amazońskiej.
Zobacz więcej

Motyw:

Green Hell to gra-symulator przetrwania w dżungli amazońskiej.

Pierwsza promocja cenowa gry ma ruszyć w w tym tygodniu. Na przełomie roku pojawi się tryb co-op oraz wersja gry na Nintendo Switch.

Pełna wersja „green Hell” trafiła do sprzedaży 5 września. Od tego czasu w serwisie Steam pojawiło się prawie 1 tys. nowych komentarzy, a 82 proc. z nich jest pozytywna.

 - Green Hell to typowy longseller z kilkuletnim cyklem życia i płaską, regularną sprzedażą. Do końca października podejmiemy decyzję czy wersja co-op trafi na rynek przed Świętami czy na początku roku – mówi prezes.

Kolejnym krokiem ma być wersja na konsole. Spółka wypuści grę na wszystkie trzy najpopularniejsze platformy, Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. Obecnie trwają rozmowy z potencjalnymi wydawcami.

987c9ee0-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy