Pornografia pomoże telewizorom 3-D?

- Filmy dla dorosłych będą zachętą dla konsumentów aby kupić telewizor 3-D – uważa Yuji Fujimori, analityk Barclays Capital w Tokio.

Japońska spółka S1 No.1Style kręci pierwszy film pornograficzny w technologii 3-D. DVD ma trafić do sprzedaży już 7 czerwca. Kolejny tytuł ma pojawić się 19 czerwca. Fujimori uważa, że może to zwiększyć sprzedaż telewizorów 3-D. Zwłaszcza, że ilość dostępnych filmów w tym formacie jest wciąż mała. Tymczasem Japończycy wydali w 2009 roku aż 108,6 mld JPY (1,2 mld USD) na filmy „dla dorosłych”, co stanowiło 30 proc. rynku.  

Pornografia pomoże telewizorom 3-D?

MD
opublikowano: 02-06-2010, 13:11

- Filmy dla dorosłych będą zachętą dla konsumentów aby kupić telewizor 3-D – uważa Yuji Fujimori, analityk Barclays Capital w Tokio.

Japońska spółka S1 No.1Style kręci pierwszy film pornograficzny w technologii 3-D. DVD ma trafić do sprzedaży już 7 czerwca. Kolejny tytuł ma pojawić się 19 czerwca. Fujimori uważa, że może to zwiększyć sprzedaż telewizorów 3-D. Zwłaszcza, że ilość dostępnych filmów w tym formacie jest wciąż mała. Tymczasem Japończycy wydali w 2009 roku aż 108,6 mld JPY (1,2 mld USD) na filmy „dla dorosłych”, co stanowiło 30 proc. rynku.  

- Chcę to sprawdzić – mówi 33-letni Satoshi Miyazaki, który płaci 2 tys. JPY miesięcznie za kanał „dla dorosłych” w swojej sieci kablowej. – Potrzebuję czegoś dramatycznego, aby wymienić mój telewizor. To może być motywacja – dodał.

Sony, największy na świecie producent telewizorów, ruszy ze sprzedażą odbiorników pozwalających oglądać obraz trójwymiarowy 10 czerwca w Japonii i USA. Panasonic zaczął je sprzedawać już w marcu. Niedługo powinny do nich dołączyć Sharp i Mitsubishi Electric.

iSuppli Corp. szacuje, że światowe dostawy telewizorów 3-D wyniosą 4,2 mln sztuk w tym roku i 12,9 mln w 2011 roku. Dla porównania, dostawy „normalnych” telewizorów LCD w tym roku szacowane są na 170 mln sztuk. 

MD, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Polecane