Porsche celuje w 20 tys. e-aut

opublikowano: 28-11-2016, 22:00

Chodzi o całkowicie elektryczny model Mission E. Porsche

Strategia oddziału VW, specjalizującego się w luksusowych pojazdach sportowych, zakłada roczną sprzedaż pierwszego elektrycznego pojazdu na około 20 tys. sztuk. Chodzi o całkowicie elektryczny model Mission E. Porsche, które jest drugim w koncernie VW kontrybutorem zysków, planuje stworzyć co najmniej 1,4 tys. miejsc pracy w celu rozwoju, budowy i sprzedaży rywala dla Modelu S amerykańskiej firmy Tesla Motors. Modelu Mission E trafi na rynek w 2019 r.

W lipcu Uwe Hueck, jeden z szefów Porsche, stwierdził, że firma musi sprzedawać co najmniej 10 tys. aut rocznie, by jego produkcja była rentowna. W 2015 r. Tesla dostarczyła na rynek ponad 50,5 tys. e-aut.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Porsche celuje w 20 tys. e-aut