Portal Onet wynajął telefonistów

KA
17-11-2010, 00:00

Voice Contact Center realizuje projekt dla Grupy Onet, właściciela najpopularniejszego polskiego portalu internetowego. Usługa polega na telefonicznym wsparciu rekrutacji osób odpowiedzialnych za promocję do Akademii Onetu, czyli serii

stu szkoleń poświęconych marketingowi internetowemu, które są organizowane w całej Polsce. Konsultanci Voice Contact Center podczas pierwszej rozmowy telefonicznej identyfikują osoby docelowe, przedstawiają im informację o akademii i zapraszają do wzięcia udziału. Jeśli ludzie ci wykazują niezdecydowanie, konsultanci przesyłają im informację e-mailem i po jakimś czasie ponawiają kontakt.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Portal Onet wynajął telefonistów