Power Media planuje ofertę na początek jesieni

20-06-2007, 15:25

Wrocławska firma informatyczna Power Media, która w  tym roku chce zadebiutować na warszawskiej giełdzie, zamierza pozyskać z emisji kilkadziesiąt mln zł - poinformował podczas środowego IPO DAY prezes spółki Wojciech Narczyński.

Dodał, że oferta publiczna zostanie przeprowadzona prawdopodobnie na przełomie września i października tego roku.

Po emisji nowi akcjonariusze będą właścicielami około 40 proc. pakietu akcji Power Media.

Power Media pozyskane w ofercie pieniądze planuje przeznaczyć na rozwój serwisu ifirma.pl. Spółka specjalizuje się w innowacyjnych projektach informatycznych, internetowych oraz rekrutacji informatyków. Działa od 1997 r.; zatrudnia 160 osób.

Akcjonariuszami Power Media jest siedem osób fizycznych.

W 2006 roku Power Media miała 10,65 mln zł przychodów i 1,36 mln zł zysku netto, rok wcześniej 4,3 mln zł przychodów i 0,46 mln zł zysku netto. Oferującym akcje Power Media w publicznej ofercie będzie BM BISE.(PAP)

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Power Media planuje ofertę na początek jesieni