Poznań pomoże wejść do sieci

MBE
09-05-2012, 00:00

Przedsiębiorcy z Poznania i okolic będą mogli za darmo dowiedzieć się, jak wprowadzić firmę w wirtualny świat.

Stolica Wielkopolski rusza z kampanią edukacyjną skierowaną do mikro-, małych i średnich firm. Od 14 maja przez sześć dni przedsiębiorcy będą mogli za darmo dowiedzieć się od ekspertów, jak powinna wyglądać obecność firmy w internecie, jak można bezpłatnie założyć stronę www czy przeprowadzić kampanię reklamową w wyszukiwarce. Miastu zależy na tym, by przedsiębiorcy z Poznania i okolicjeszcze przed EURO 2012 mogli zaistnieć w sieci. Ciężarówka Internetowej Rewolucji zatrzyma się na placu przed Areną w Poznaniu na 3 dni, od 14 do 16 maja. Każdego dnia przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach, np. „Jak założyć stronę www, którą pokochają klienci?”. Szkolenia będą odbywać się w trzech blokach, by zainteresowani mogli wybrać dogodne dla siebie godziny. Każdy przedsiębiorca będzie mógł także wziąć udział w indywidualnych bezpłatnych konsultacjach z ekspertami, odbywających się od 17 do 19 maja w Wydziale Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania (Oddział Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Matejki 50, sala 4). Z ich pomocą bezpłatnie będzie można założyć wizytówkę na mapach Google’a i stronę internetową oraz uruchomić pierwszą kampanię reklamową w wyszukiwarce Google’a. Organizatorami całej akcji są: Google, home.pl i PKPP Lewiatan. Współorganizatorem projektu w Poznaniu jest urząd miasta. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.internetowarewolucja.pl.

14.05

Tego dnia ruszają bezpłatne szkolenia dla poznańskich przedsiębiorców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MBE

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Poznań pomoże wejść do sieci