Pracownik+konsultant=sukces

Marta Biernacka
01-10-2003, 00:00

We współpracę z konsultantami warto angażować własnych pracowników.

Marek Roman dyrektor generalny grupy firm doradczych EVIP

W dużych przedsiębiorstwach przy pracy nad skomplikowanymi, często długotrwałymi projektami należy powołać zespół, który składa się z konsultantów i pracowników firmy klienta. W przypadku średnich firm wszelkie decyzje skupiają się najczęściej w rękach głównego udziałowca, który w miarę potrzeb konsultuje się ze specjalistami z firmy.

Maciej Markowski dyrektor marketingu w Accenture

Sukces współpracy nad projektem w dużej mierze zależy od czynnika ludzkiego. Po pierwsze, firma klienta powinna wyznaczyć osoby kompetentne i upoważnić je do podejmowania decyzji w zakresie prac. Po drugie może się zdarzyć, że nie zagra chemia między ludźmi. Często najlepszym rozwiązaniem jest wymiana konsultanta lub osoby z zespołu klienta.

Iwona Skowrońska-Przygodzka prezes MGI Akcept

Czasem zdarza się, że klient rozpoczyna współpracę jednocześnie z kilkoma firmami konsultingowymi w tym samym zakresie działań. Chce zapewnić sobie możliwość wyboru rozwiązania tego samego problemu. Z punktu widzenia konsultanta jest to niedopuszczalne. Tworzy to chaos i mętlik informacyjny — bo jak inaczej opisać sytuację, w której do tego samego inwestora zgłasza się kilka firm konsultingowych z tą samą sprawą?

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Biernacka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Pracownik+konsultant=sukces