Prawie 3/4 firm zredukowało budżety marketingowe

Presserwis, DI
opublikowano: 10-07-2009, 07:42

Blisko trzy czwarte firm na całym świecie zredukowało w tym roku swoje budżety marketingowe - wynika z badania przeprowadzonego przez instytut Forrester Research - podał Presserwis.

Redukcji budżetów marketingowych dokonało 71 proc. firm na świecie. Ponad połowa z nich zmniejszyła wydatki o więcej niż 20 proc. wobec ub.r. Najwięcej firm - 67 proc. - zdecydowało się na cięcia wydatków reklamowych w mediach tradycyjnych: telewizji, prasie i radiu. 52 proc. firm zredukowało budżety marketingu bezpośredniego. Jedynym medium, na które więcej firm zwiększyło, niż zmniejszyło wydatki reklamowe, był Internet. 40 proc. firm podniosło wartość budżetów e-marketingowych, a tylko 27 proc. je zmniejszyło.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis, DI

Polecane