Premier Telcom rozważa przejęcia w Europie Zachodniej

DI, ISB
opublikowano: 21-12-2007, 12:20

Spółka Premier Telcom, która wchodzi w skład notowanej na GPW grupy MNI, rozważa przejęcia spółek o komplementarnym charakterze w Europie Zachodniej, poinformowała firma w komunikacie w piątek.

"Zgodnie ze strategią wyznaczoną przez zarząd grupy MNI na lata 2008-2010, podjęliśmy prace nad zapewnieniem spółce możliwości dalszego wzrostu. Zakładamy, że będzie on realizowany zarówno w sposób organiczny, jak również przez przejęcia" - powiedział członek zarządu MNI SA oraz członek zarządu Premier Telcom Ltd Tomasz Karasiński, cytowany w komunikacie.

Karasiński zaznaczył, że kryterium decydującym o ostatecznym przejęciu będą osiągane wyniki oraz potencjał wzrostu wartości spółki, jaki transakcja zapewni akcjonariuszom MNI.

Premier Telcom poinformował, że prowadzi prace nad pozyskaniem funduszy na realizację strategii rozwoju firmy. "Zarząd wychodzi z założenia, że zostaną one pozyskane na rynku na którym funkcjonuje firma, czyli w Wielkiej Brytanii" - głosi komunikat.

Spółka zaznacza, że na obecnym etapie prac nie wyklucza żadnych możliwości pozyskiwania finansowania. Wcześniej w tym tygodniu przewodniczący rady nadzorczej MNI Andrzej Piechocki, w rozmowie z agencją ISB, dopuścił możliwość wprowadzenia Premier Telcom na jedną z londyńskich giełd: LSE lub AIM.

Premier Telcom wszedł w skład grupy MNI w połowie tego roku, kiedy został przejęty przez Telestar (spółkę zależną MNI) za 7,5 mln funtów. Do Premier Telcom należą dwa kanały telewizyjne nadawane na platformie cyfrowej Sky (Gaydate TV i Dating Chanel), trzeci kanał (Tx1) jest w trakcie uruchamiania.

Pod koniec listopada MNI przedstawiło plan upublicznienia czterech swoich spółek zależnych w ciągu dwóch lat.

Narastająco w I-III kw. 2007 roku grupa MNI miała 12,05 mln zł zysku wobec 7,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 133,00 mln zł wobec 115,18 mln zł.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, ISB

Polecane