Premiera BMW serii 5: Sylwetki auta i jego nabywcy

AYA
26-03-2010, 00:00

Premiera BMW serii 5:

Sylwetki auta

i jego nabywcy

AAby wzmocnić szanse szóstej już wersji BMW serii 5. w zdobyciu serc polskich kierowców, monachijski koncern sięgnął po "tajną broń". O modelu opowiadał jego twórca — Jacek Froehlich, polski projektant od 13 lat związany z BMW Group. To nie wszystko. Warszawską prezentację połączono z pokazem specjalnej kolekcji Mariusza Przybylskiego KINETICS/5.0, inspirowanej nową sylwetką auta i wyobrażeniami pracowników koncernu o jego nabywcy. Samochód ma się kojarzyć z prestiżem, elegancją, nowoczesnością. Przybylski wyraził to kolekcją strojów wieczorowych o zgeometryzowanym kroju, uszytych z mięsistych, szlachetnych tkanin: wełny, kaszmiru, jedwabiu i bawełny. Dominujące kolory to czerń, szarości, biel z mocnym akcentem ostrej fuksji dla kontrastu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Premiera BMW serii 5: Sylwetki auta i jego nabywcy