PRESS: Widzew wybrał Merloni, ITI nie rezygnuje

opublikowano: 26-08-2002, 09:36

Firma Merloni Indesit Polska, producent AGD, została sponsorem klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Umowa będzie obowiązywać do końca 2002 roku, możliwe jest przedłużenie współpracy. Poprzez sponsoring Merloni chce promować produkty marki Indesit - od września jej logo pojawi się na koszulkach piłkarzy Widzewa. Dyrektor generalny firmy Bruno Porchietto wymienia trzy powody, dla których zdecydował się wesprzeć łódzkich piłkarzy: chęć dotarcia do swojej grupy docelowej (marka Indesit przeznaczona jest dla młodych, aktywnych ludzi), podkreślenie związków firmy z Łodzią (gdzie jest główna siedziba...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PRESS: Widzew wybrał Merloni, ITI nie rezygnuje