Prezenty przydają się nam podczas targów

Wawrzyniec Jakubowski
04-02-2008, 00:00

Przy kampaniach reklamowych lub promocjach rzadko decydujemy się na włączanie do narzędzi marketingowych gadżetów reklamowych. Nie wydaje mi się, by naszych klientów zadowolił drobny prezent. Do zakupu telewizora naszej marki mogłaby raczej zachęcić np. korzystna oferta dostępu do platformy cyfrowej i kanałów HD.

Nie oznacza to jednak, że całkowicie rezygnujemy z gadżetów. Wykorzystujemy je przy okazji targów lub ważniejszych wydarzeń firmowych. Staramy się, by były wówczas oryginalne i rzeczywiście spełniały swoją rolę, czyli wzmacniały wizerunek naszej marki. Na przykład podczas targów elektroniki użytkowej IFA w Berlinie zwiedzający otrzymywali od nas zestaw materiałów o naszych produktach. Były one zapakowane w torby imitujące 52-calowy telewizor LCD.

Wawrzyniec Jakubowski

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wawrzyniec Jakubowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Prezenty przydają się nam podczas targów