Pro-Bud liczy na debiut w grudniu

ANP
opublikowano: 29-11-2007, 00:00

Oferta kołobrzeskiej firmy budowlanej wyniesie 40-45 mln zł. Na zakupy gruntów spółka chce wydać ponad 70 mln zł.

Oferta kołobrzeskiej firmy budowlanej wyniesie 40-45 mln zł. Na zakupy gruntów spółka chce wydać ponad 70 mln zł.

Pro-Bud, generalny wykonawca i deweloper, czeka na zatwierdzenie prospektu i liczy na debiut jeszcze w grudniu.

— Chcemy uzyskać 40-45 mln zł, z których większość przeznaczymy na zakupy gruntów. W najbliższych latach zamierzamy wydać łącznie ponad 70 mln zł na stworzenie banku ziemi (brakujące pieniądze wygospodarujemy m.in. z zasobów własnych) — mówi Roman Sobko, prezes Pro-Budu, w którym ma 27,89 proc. udziałów (głównym udziałowcem z ponad 47-procentowym pakietem kapitału jest Marian Jagiełka, założyciel firmy i przewodniczący rady nadzorczej).

W ofercie znajdą się oprócz nowych walory dotychczasowych akcjonariuszy. Oferującym będzie DM Penetrator.

Spółka rozmawia już o kupnie gruntów, ale szczegółów nie ujawnia. Wiadomo tylko, że interesuje ją ziemia w mniejszych miejscowościach regionu zachodniopomorskiego — w Mielnie, Świnoujściu i Międzyzdrojach. Niewykluczone, że jeszcze w tym roku firma pochwali się nowymi nabytkami.

Pro-Bud, który według własnych szacunków ma 16-procentowy udział w kołobrzeskim rynku deweloperskim, zanotował w 2006 r. 3,3 mln zł zysku netto przy 41,2 mln zł przychodów. Ten rok chce zakończyć zyskiem netto na poziomie około 5 mln zł (wzrost o 51,5 proc.) i ponad 60 mln zł przychodów (45,6 proc.).

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane