Próchnik: 22 mln zł z emisji akcji na rozbudowę sieci handlowej i akwizycje

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 01-12-2005, 21:09

Próchnik zamierza pozyskać w grudniu 22 mln złotych złotych z kolejnej emisji akcji. Pozyskane pieniądze przeznaczy na rozbudowę sieci sklepów firmowych, sfinalizowanie umowy zakupu Pabii Fashion i zakup marki Deni Kler - poinformował w czwartek w Poznaniu wiceprezes zarządu  Mikołaj Habit.

Próchnik zamierza pozyskać w grudniu 22 mln złotych złotych z kolejnej emisji akcji. Pozyskane pieniądze przeznaczy na rozbudowę sieci sklepów firmowych, sfinalizowanie umowy zakupu Pabii Fashion i zakup marki Deni Kler - poinformował w czwartek w Poznaniu wiceprezes zarządu  Mikołaj Habit.

    W czwartek w Poznaniu otwarto piąty w kraju salon firmowy. Podobne istnieją w Krakowie i Warszawie, Gdańsku i Katowicach. W 2006 roku Próchniak planuje otwarcie od 5- 10 sklepów firmowych w Rosji i na Ukrainie.

    W 2005 roku firma planuje obrót w wysokości 10 ml złotych. Nie wiadomo, czy firma już w tym roku uzyska zysk z działalności. "Na pewno taki zysk wygenerujemy w 2006 roku" dodał prezes.

    Próchniak S.A. należy do najstarszych i najbardziej znanych polskich marek odzieżowych. Firma powstała w 1948 roku. Jako jedna z pierwszych pięciu spółek była notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie Prezesem Zarządu spółki jest Jacek Pudło.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Próchnik: 22 mln zł z emisji akcji na rozbudowę sieci handlowej i akwizycje