Próchnik podpisał dwie umowy najmu o łącznej wartości 1,42 mln zł

Internet Securities
opublikowano: 23-12-2005, 13:35

Spółka odzieżowa Próchnik SA podpisała dwie umowy najmu z firmą Neinver Polska w centrach handlowych w Warszawie i we Wrocławiu, poinformował agencję ISB wiceprezes spółki, Mikołaj Habit. Łączna wartość obu transakcji to ponad 1,42 mln zł.

Spółka odzieżowa Próchnik SA podpisała dwie umowy najmu z firmą Neinver Polska w centrach handlowych w Warszawie i we Wrocławiu, poinformował agencję ISB wiceprezes spółki, Mikołaj Habit. Łączna wartość obu transakcji to ponad 1,42 mln zł.

„Pierwsza lokalizacja, gdzie zamierzamy otworzyć nasz salon firmowy dotyczy Factory Ursus, a druga Factory we Wrocławiu. Obie umowy podpisaliśmy na 5 lat” – powiedział ISB Habit.

Nowe salony Próchnika na podstawie tych umów zostaną otwarte w kwietniu 2006 roku.

„Oprócz umów najmu, które do tej pory podpisaliśmy myślę, że w pierwszym kwartale dołączą dwie nowe lokalizacje naszych salonów” – powiedział wiceprezes.

Habit powiedział, że zarząd rozmawia z właścicielami kilku centrów handlowych.

„Poszukujemy intensywnie lokalizacji nie tylko w planowanych centrach, ale także już w istniejących już centrach w których moglibyśmy szybko uruchomić nasze salony firmowe” – dodał wiceprezes.

Próchnik za kwotę 3,1 mln zł przejęła w tym tygodniu 100% udziałów w Pabia-Fashion Sp. z o.o. wraz z 25 sklepami firmowymi.

Środki pochodziły z wcześniejszej emisji akcji przeprowadzonej przez Próchnik. Według zarządu sieć przejętych sklepów będzie jednak wymagała dokapitalizowania.

W Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG) złożony został przez Próchnik prospekt emisyjny akcji. Przewidywane wpływy to około 22 mln zł. Komisja jednak do tej pory nie rozpatrzyła jeszcze prospektu i zgłosiła uwagi.

Wiceprezes poinformował ISB, że zostało już złożone odpowiednie uzupełnienie do prospektu.

Po trzech kwartałach 2005 roku Próchnik miał 1,76 mln zł straty netto wobec 1,08 mln zł straty rok wcześniej przy przychodach odpowiednio: 6,27 mln zł wobec 3,40 mln zł.

W sierpniowym wywiadzie dla agencji ISB wiceprezes spółki Mikołaj Habit powiedział, że Próchnik planuje zwiększyć liczbę własnych salonów firmowych do 12 z dwóch do końca przyszłego roku, a także uruchomić 30 sklepów, które mają działać na zasadzie franszyzy. Habit zapowiedział także co najmniej podwojenie ubiegłorocznych przychodów, wynoszących 4,8 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane