Procter & Gamble i Onet.pl uruchomiły sklep internetowy

Ewa Bęczkowska
12-03-2003, 00:00

Procter & Gamble i Onet.pl stworzyli wspólnie wirtualny sklep. Sklep działa w ramach funkcjonującego w portalu od września zeszłego roku serwisu edukacyjnego Zdrowy Uśmiech. Oferowany produkt to paski z żelem do wybielania zębów Blend-a-Med. Whitestrips – jest niedostępny w sklepach, kupić go można jedynie w aptekach i gabinetach dentystycznych. Nowością technologiczną dla kupującego jest trójwymiarowa prezentacja oferowanego produktu.

Wszystkie prace, od fazy projektowania i przygotowania mechanizmu sklepu, przez zapewnienie infrastruktury technologicznej, po przyjmowanie zamówień i dostarczenie towaru do rąk klienta, realizowane są przez Onet.pl. System dystrybucyjny zapewnia Pascal, wydawca przewodników turystycznych. Internauci odwiedzający sklep mogą przy okazji zakupu dowiedzieć się w serwisie wszystkiego, co należy wiedzieć o higienie jamy ustnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ewa Bęczkowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Procter & Gamble i Onet.pl uruchomiły sklep internetowy